Jeans III


Mai repede decat as fi sperat, m-am aflat in fata celei de a III-a si cea din urma, sedinta foto a proiectului Jeans. Pe Nicoleta cu ai sai ochi minunati albastri o am cunoscut-o cu ceva timp in urma in cadrul Attitude, fiind prima dintre modelele ce au luat parte la acel proiect.

Am ales pentru Nicoleta un machiaj natural, iar pentru a evidentia culoarea ochilor, am ales tonuri calde de maro si i-am conturat penru a le pune in valoare forma.

Nicoleta Moisa

Nicoleta Moisa

Pot spune cu siguranta ca lucrul pe care il apreciez cel mai mult la cadrele surprinse de Dl. Manuel Marin, este faptul ca reusesc sa ma poarte in alte timpuri, pot simti romantismul si aerul altor epoci, totul dintr-o privire. Stilul anilor ’50 si delicatetea deceniilor urmatoare.

Cumva, imaginea de mai jos ma duce cu gandul la parfumul anilor ’60, si ma intreb: cum sa nu iubesti asta ? Iubesc tot ce inseamna istorie si transpunerea in imagini a unor perioade de mult trecute.

Nicoleta Moisa – ’60s air

Nicoleta Moisa

Nicoleta Moisa

Nicoleta Moisa

Parca putin din culoarea anilor ’70?

Nicoleta Moisa

Nicoleta Moisa

Nicoleta Moisa


Asa cum fac de obicei, am lasat pentru final pozele pe care le apreciez cel mai mult.
Enjoy!

Nicoleta Moisa

Nicoleta Moisa

Desi odata cu acel sfarsit de sedinta foto, a luat sfarsit si proiectul Jeans, pot spune ca ma bucur pentru ca, acum este momentul ca un nou proiect sa vada lumina blitz-ului. Ha ha ha!

Cu acestea, va urez numai bine si sa aveti un sfarsit de saptamana … cu blitz! 😉
Mariuca

Lasă un comentariu