Jeans II


Andia este cu siguranta una dintre cele mai frumoase fete cu care am avut privilegiul sa lucrez in ultima vreme. Cu un talent innascut si o dezinvoltura rar intalnita, Andia s-a dovedit a fi un model foarte profesionist.

Andia

Machiajul pe care l-am ales pentru Andia a fost unul lejer, care sa ii puna in valoare trasaturile fine si ochii expresivi.

Andia

Sincera sa fiu, mereu m-am intrebat cum face fotograful nostru talentat, Dl. Manuel Marin sa aleaga fete atat de frumoase si atat de deosebite, ce magie sta la baza alegerilor lui? Ha ha ha! Oricare-ar fi raspunsul, un lucru este sigur, alegerile lui sunt minunate, la fel ca rezultatul sesiunilor foto incheiate.

Andia

Andia

Andia

Ca de obicei, am pastrat pentru final, pozele cele mai dragi mie, cele mai atemporale, cele mai departe de realitatea cotidiana.

Andia

Andia

Astfel, imi iau ramas bun, la sfarsitul celei de-a doua sesiuni foto a proiectului Jeans. Va urez numai bine si sa fiti … magici 😉 Mariuca

Lasă un răspuns

