Lingerie I


Fiind cu siguranta, cel mai provocator proiect la care am lucrat pana acum, Lingerie, a luat startul in forta cu un frumos model pe nume Alexandra Stanila.

Alexandra

Inca nu am reusit sa imi dau seama ce fel de magie face fotograful nostru talentat, Dl. Manuel Marin, pentru a aduce in proiectele noastre, modele atat de frumoase, dar un lucru este sigur, si anume acela ca …. devine din ce in ce mai priceput la asta! Ha ha ha!

Alexandra

Pentru Alexandra am ales un Albastru verzui delicat ca fard si un ruj de un rosu aprins, care sa ii puna in valoare trasaturile si buzele pline.

Alexandra

Iar la final, cadrul meu preferat!

Alexandra

Cu acestea, va urez numai bine si succes in toate!
Mariuca

Lasă un răspuns

