Un alt fel de 8 martie :)


Pot incerca, dar sunt sigura ca nu voi gasi un cadou mai frumos pentru ziua de 8 martie!
Prietenii mei, Ada si Andrei Carstea, au avut cea mai originala idee de a petrece ziua impreuna……. s-au casatorit! 🙂

De documentarea alegerii lor, s-a ocupat cu talent Dl. Marius Tonghioiu de la Marius Tonghioiu Photography, care a dus sedinta foto ce a urmat, intr-o frumoasa nota de vintage.

Ada & Andrei Carstea

Ada & Andrei Carstea

Ada Carstea

Ada Carstea

Trebuie sa spun ca iubesc cercurile de lumina ce apar in imaginea de mai sus, asadar aprecierea mea merge catre Dl. fotograf Marius Tonghioiu. Recomand!

Ada & Andrei Carstea

Ada & Andrei Carstea

Acum nu stiu daca alegerea datei a fost ideea lui sau a ei, ce stiu cu siguranta este ca le va fi usor sa isi reaminteasca aniversarea casatoriei. 🙂
Cu siguranta nu vor avea momente de gen: „Iubitule, tu stii ce zi este azi…..?” Hahaha!

Ada & Andrei Carstea

Ada & Andrei Carstea

Machiajul Adei a fost adaptat momentului din zi in care a avut loc evenimentul, iar culorile alese s-au armonizat cu accesoriile si bluza ei. Preferatul meu fiind rujul, intr-o culoare puternica…. pe gustul meu. 🙂

Ada & Andrei Carstea

Ada & Andrei Carstea

Pentru final, am pastrat, ca de obicei, imaginea mea preferata!

Ada & Andrei Carstea

Ada & Andrei Carstea

Va multumesc,
M

Un comentariu la “Un alt fel de 8 martie :)

Lasă un răspuns

