Making Of Proiect Video – Colors In Stereo II


Oameni frumosi, pozitivi si spirituali, preferatii mei, Band-ul Colors In Stereo si Designerul Ana Novic.

Am facut cunostinta cu artistii Colors in Stereo, pe numele lor…. Andrei Chermeleu (vocals), Stela Anita (vocals), Bogdan Ionescu (acoustic guitar), Sorin Tudor (piano), Gabi Balasa (percussion) si m-am bucurat sa fac parte din echipa macar pentru o zi.

Atmosfera pozitiva m-a cucerit si voi ramane fan-ul lor mereu! Ocazie cu care le urez deja traditionalul … SUCCESURI! Ha ha ha! 🙂

Prezint asadar, mai jos cateva dintre imaginile de Making Off, atat de dragi mie!

Gabriel Balasa & Andrei Chermeleu

Gabriel Balasa & Andrei Chermeleu

Putina buna dispozitie, intre filmari? 😀

Stela Anita & Gabi Balasa

Stela Anita & Gabi Balasa

Stela Anita & Gabi Balasa

Stela Anita & Gabi Balasa

Si din nou, la treaba cu Bogdan Ionescu si Gabi Balasa!

Bogdan Ionescu

Bogdan Ionescu

Poza mea preferata si designerul meu preferat intr-un moment de pauza de la craziness-ul obisnuit! 🙂

Luv U !

Ana Novic
Lasă un răspuns

