Making Of Proiect Video – Colors In Stereo I


Acum ceva timp am participat cu drag la un proiect video despre care pot spune ca a fost extrem de interesant din mai multe puncte de vedere, atat profesional cat si spiritual. Am avut ocazia sa lucrez alaturi de profesionisti ca Band-ul Colors In Stereo, Designerul Ana Novic si
HairStylist-ul Constantin Dumitru.

Colors In Stereo este un proiect pe gustul meu, plin de culoare si originalitate, datorita oamenilor minunati ce il compun…….Andrei Chermeleu (vocals), Stela Anita (vocals), Bogdan Ionescu (acoustic guitar), Sorin Tudor (piano), Gabi Balasa (percussion)

Dupa parerea mea, cea mai importanta si interesanta parte a unui proiect se afla in spatele cadrelor filmate sau surprinse. Adevarata atmosfera si adevarata energie, de cele mai multe ori, nu se pot vedea pe film. Asadar am avut oportunitatea de a privi artistii la lucru si de a ajuta putin la fenomenul de creatie, in adevaratul sens al cuvantului. 🙂

Stela Anita & Constantin Dumitru

Stela Anita & Constantin Dumitru

Ana Novic

Ana Novic

Ana Novic & Stela Anita & Constantin Dumitru

Ana Novic & Stela Anita & Constantin Dumitru

Pentru final, cel mai frumos cadru Making Of 😀

Stela Anita

Stela Anita

Este frumos Behind The Scenes si m-am hotarat sa impart energia asta pozitiva tuturor, asa ca voi mai pune cateva poze de la filmari si data viitoare 🙂

Va multumesc, sa aveti multa multa … energie pozitiva.
Mariuca

Lasă un răspuns

