Lingerie V


A venit momentul sa prezint ultima sesiune de Lingerie, alaturi de modelul Claudia Ene si fotograful Manuel Marin.

Asa cum eu de obicei las pozele cele mai bune pentru final, s-a intmplat ca la ultima sedinta de Lingerie sa lucram cu cel mai bun model. 🙂
Claudia, este un model cu experienta si o persoana cu care mi-a facut placere sa colaborez pentru ca am descoperit ca avem multe in comun. (Taurii intre ei … ha ha ha) 😉

Pentru frumosii ochi ai Claudiei am ales un machiaj delicat, conturat in nuante de mov, preferatul meu pentru ochii verzi! 😉

Claudia Ene

Claudia Ene

Claudia Ene

In apropiere de final, se pregatesc cadrele cele mai pe gustul meu.

Claudia Ene

Claudia Ene

Cu acestea imi iau ramas bun, cel putin pentru moment, de la proiectul Lingerie, asteptand plina de curiozitate si entuziasm, noile proiecte.

Cele bune … sa se-adune, 🙂
Mariuca

Lasă un răspuns

