Lingerie IV


Uneori, un lucru simplu ca lumina Soarelui ce atinge un chip frumos, este tot ce am nevoie ca sa fiu convninsa ca totul va fi bine. 🙂
Cine a spus ca nu putem trai fara lumina Soarelui, mare dreptate a avut si nici macar nu cred ca s-a referit doar la proprietatile ei fizice. 😉

Irina

Irina Preda este frumoasa protagonista a celei de-a patra sesiuni de Lingerie, proiect indraznet initiat de fotograful creator, Dl. Manuel Marin.

Irina Preda

Irina Preda

Irina Preda

Fara indoiala, pe primul loc in topul preferintelor mele se afla imaginea cu care am inceput aceasta postare. Contrar obiceiului, nu am mai putut sa o pastrez pentru final, asa cum obisnuiam. 🙂
Am pastrat-o insa pe urmatoarea in preferinte.

Irina Preda

Va multumesc si va urez numai zile insorite…..indiferent de vremea de afara 😉

Mariuca

Lasă un răspuns

