Lingerie II


In ultimele zile am inteles cat de norocoasa sunt, sa lucrez cu un profesionist desavarsit, dl. Manuel Marin.
Dupa ce m-am obisnuit cu un nivel ridicat de profesionalism pentru o vreme destul de indelungata, am avut tendinta sa presupun ca si proiectele cu altii vor fi la fel de bine organizate si incununate de succes…. nu puteam sa fac o gresala mai mare. Ha ha ha!

Chiar daca mi-as dori ca toate proiectele viitoare sa beneficieze de macar jumatate din profesionalismul echipelor formate cu ajutorul d-lui Manuel Marin, acum stiu ca acest lucru este la nivelul unei liste de dorinte pentru Mos Craciun 🙂

Concluzia cea mai importanta pentru mine a fost aceea ca trebuie sa fiu recunoscatoare pentru lucrul cu oameni profesionisti (Dl. Marin, ma inclin) si … pregatita pentru orice…. cand vine vorba de proiecte cu oameni noi. 🙂

Pentru cea de-a doua sesiune de Lingerie, am avut ca model o fata frumoasa pe nume Nicole, cu care mi-a facut mare placere sa lucrez.
Pentru a complimenta pielea ei bronzata, am ales un fard deschis la culoare cu sclipiri aurii si un ruj rosu perfect, foarte „in tendinte” anul acesta si foarte pe gustul meu 😉

Nicole

Nicole

Nicole

Nicole

Nicole

Cu acestea va urez o seara buna si proiecte numai alaturi de profesionisti 😉

Cele bune,
Mariuca

Lasă un răspuns

