Proiecte noi V


Aproape de fiecare data cand am impresia ca am ajuns sa cunosc un lucru suficient de bine incat sa nu am surprize, apare un element ce ma face sa uit tot ce stiam despre lucrul respectv. Desi stiam cum decurg sedintele foto ale proiectului Attitude, cea mai surprinzatoare sesiune foto a fost, bineinteles, cea de-a 5a si ultima.
Obisnuita, ca de fiecare data sa cunosc o noua frumoasa domnisoara cu o noua viziune a stilului de strada, nu mica mi-a fost mirarea sa cunosc modelul ales de aceasta data de Dl.Manuel Marin, fotograful nostru inspirat.
Spre bucuria si surprinderea mea, modelul pentru aceasta ultima sesiune foto s-a dovedit a fi….. celebrul actor Flaviu Crisan, a carui interpretare a stilului urban a fost, dupa parerea mea, cea mai originala.

Iata-l asadar…. la treaba… pe strazile Bucurestiului….in plin proces creativ!

Flaviu Crisan

Flaviu Crisan

Flaviu Crisan

Flaviu Crisan – Born in Tennessee

Flaviu Crisan

Flaviu Crisan

Flaviu Crisan

Flaviu Crisan

Flaviu Crisan

Doamneloooor si Domniloooor, pentru dumneavoastra …. in aceasta seara de septembrie…unicul….. FLAVIUUUUU CRISAAAAAAAAN!

Flaviu Crisan

Vreau sa multumesc tuturor celor care au luat parte la acest proiect, Nicoleta Moisa, Norina Ghita, Tiziana Anghel, Andia Kriti Petculescu, Flaviu Crisan si nu in ultimul rand, D-lui Manuel Marin, pentru ideile minunate si ocazia de a lucra impreuna pentru un scop frumos!

„Am incalecat pe-o sa, si v-am spus povestea-asa:” Cele cinci zile de Attitude au trecut rapid, dar nu trebuie sa ne para rau, pentru ca fiecare proiect ce se termina, face loc unuia nou sa inceapa!

Va doresc o seara buna si la multe proiecte noi!
Mariuca

2 comentarii la “Proiecte noi V

  1. Si mie mi-a fost dat sa am parte de surprize in domenii in care as fi putut jura,ca nimic nu ma mai poate surprinde! Iata ca, desi in cariera de actor nu am avut mari reusite,cineva s-a gandit sa ma numeasca ”celebrul actor”!Ii multumesc si,cu toate ca am avut de grija sa ma tin departe de celebritate in meseria de actor,voi lua drept premonitie spusele tale si voi munci cuminte si sarguincios pana in ziua in care recunoasterea ma va lovi…Fii sigura ca am sa te numesc de astazi inainte ”nasa succesului meu”.Ce nu m-a surprins in sedinta foto cu tine si Manuel Marin,a fost felul in care lucreaza lunganul…Am avut parte de beneficiile muncii alaturi de el ani de zile si stiu ce ii poate talentul.Mai mult,am stiut ca toti cei cu care se insoteste la drum isi fac treaba brici,asa ca am stat linistit si in privinta ta.Multumesc frumos! CELE BUNE!

Lasă un răspuns

