Proiecte noi III


A treia zi de Attitude, a debutat furtunos, lasand loc de indoiala asupra calitatii rezultatului final. Dar, asa cum am spus deja, fotograful din poveste… ha ha ha, a facut in asa fel incat seara sa aibe un final extrem de bun. Cred ca respectul meu fata de munca Dl. Manuel Marin, este de-acum bine cunoscut, iar o seara asa cum a fost cea de a III-a de Attitude, te convinge o data in plus de profesionalismul omului cu care lucrezi.

Tiziana Anghel , a fost modelul din a IIIa seara de Attitude, iar pentru ea stilul urban a capatat un parfum minimalist.

Tiziana – stil minimalist

Dar, pentru mine niciodata doua culori nu sunt de ajuns, cu atat mai mult cu cat sunt de fapt, nonculori. Asa ca, ispitita de rochia Tizianei, nu am rezistat sa adaug galben si roz puternic, pentru a destinde putin atmosfera prin culoare. Ha ha ha!

Tiziana in culori

Tiziana

Tiziana

Intotdeauna mi-a placut sa pastrez ceea ce este cel mai bun pentru final, asa ca nici de aceasta data nu voi face altfel. Prezint mai jos, cadrele pe care le consider cele mai deosebite.

Tiziana

Tiziana

Cu acestea ne-am luat ramas bun de la cea de-a III-a sesiune de Attitude, in asteptarea celei despre care nu stiam ca va fi inca si mai grozava.

Cele bune si sa aveti … bucurii neasteptate,
Mariuca

2 comentarii la “Proiecte noi III

  1. raman fanul sprancenelor pictate de tine!!! mi se pare incredibil cat de mult schimba sprancenele o figura, si cu cata importanta trebuie creionate. Love it!

Lasă un răspuns

