Poze colorate :)


Vara asta …. nu dorm 🙂 Glumesc, dorm, atat cat ma lasa caldura sufocanta a Bucurestilor, dar dorm. Ha ha ha!
De fapt, este vorba despre un alt slogan al acestei veri de care m-am lasat influentata, si anume acela potrivit caruia se poarta culorile aprinse. Asadar m-am pus pe treaba si am chemat-o in ajutor pe Eliza, prietena mea.
Eliza este un model de viitor si o fata pe cat de frumoasa, pe atat de deosebita. Daca ai norocul sa o cunosti, poti observa ca functioneaza pe principii de viata sanatoase, fiind un om profund si spiritual. De aceea, ea a fost alegerea mea pentru cateva poze colorate, de vara 🙂

Un zambet frumos si sincer, aceasta ESTE Eliza!

Am spus ca Eliza este model, nu? Ha ha ha

Sunt norocoasa ca am ca model pe Miss Bikini 2012, zic! 😉

Culori pentru toata lumea 🙂

Pe langa frumusete, Eliza mai are si atuul bunului gust fiind un Stilist de succes! Motiv pentru care, la a doua serie de poze, ne-am decis sa aducem culoare prin outfit, mai mult decat prin machiaj.

De inspiratie Spaniola pe meleaguri romanesti.

Cu gandul la Ibiza…

Ne-a placut sa facem poze, asa ca…. am mai facut!

Goddess!

Ne place, place, place!

Sfarsitul zilei a veni prea repede, dar am fost eficiente si am avut o zi Grozava 🙂

Produsul cosmetic vedeta, a fost MAC Mineralize Skinfinish in nuanta Soft & Gentle, pe care l-am achizitionat de curand si care da viata oricarui tip de Make-up.

MAC Mineralize Skinfinish – Soft and Gentle

Cele bune,
Mariuca

Lasă un răspuns

