TFCD cu Mihai Cerveneanu II


Asa cum povesteam in postul trecut, conceptul de TFCD pentru mine s-a materializat, pentru inceput, in doua sedinte foto consecutive, ce au avut loc in Studioul Made By Cerveneanu.
Pentru a doua zi de shooting, Mihai a ales doua frumoase modele pe care am sa le prezint.
Trebuie sa recunosc ca, in calitate de posesoare a unor ochi cu o culoare indecisa (dar pentru care multumesc Autoritatii Competente 🙂 ), am fost, si sunt, fanul declarat al ochilor albastri. Desi apreciez frumusetea ochilor caprui sau verzi sau chiar a specialilor ochi negri, marturisesc ca pentru mine, cei mai magici sunt cei de culoare albastra, sub toate formele si variantele in care acestia se prezinta, de la albastru deschis pana la indigo.

Andreea are ochi frumosi, de un albastru… magic, … nu-i asa? …… he he he

Andreea, Glamour?

Asa cum ii sade bine fotografului, Mihai a suprins fetele in mai multe ipostaze cum este si cea de mai jos, cu o Andree ceva mai serioasa 🙂

Andreea

Look-ul cel mai potrivit pentru Andreea este unul colorat, asa ca ne intoarcem rapid la culoarea mea preferata, sunt sigura ca nu ghiciti ….. albastru 🙂

Andreea albastra.

Loredana Homitchi, este cea de-a doua frumusete blonda a sesiunii foto, care, asemeni prietenei sale bune, a trecut in mai multe ipostaze prin fata ochiului critic al obiectivului.

Loredana Business

Dupa ceva atat de oficial, trebuie sa urmeze ceva colorat, ca sa imi treaca of-ul 🙂

Loredana colorata

Am pastrat pentru final o surpriza…. varianta Hard Core a Loredanei.

loredana – the dark side

Frumos, zic!
Frumoase si fetele si pozele, si ambianta, asa ca am muncit cu spor si ne-am bucurat de roade.

Multumesc frumos fetelor si fotografului si Autoritatii Competente 😉
Cele bune,
Mariuca

4 comentarii la “TFCD cu Mihai Cerveneanu II

Lasă un răspuns

