Cum sa incepi un blog


M-am hotarat sa incep, unii ar putea spune, cu sfarsitul, dar cred ca intotdeauna este bine sa faci ceea ce simti.

Am sa incep prin a-mi exprima cea mai adanca recunostinta fata de tot ce am primit pana acum de la viata, de la voi.

Va multumesc pentru ca ati fost si sunteti alaturi de mine, va multumesc pentru ca m-ati indrumat, m-ati sfatuit si uneori chiar m-ati impins sa merg dincolo de limitele pe care credeam ca le am.

Va multumesc pentru increderea pe care mi-o acordati in fiecare zi si pentru ca imi permiteti sa incerc sa imbunatatesc lucrurile adaugand putina culoare.

Pe o nota amuzanta:

Cineva m-ar putea intreba daca acesta este un prim sau un ultim blog, ca are asa un sentiment de „la revedere”, dar nu imi fac griji, sunteti prea intelegatori pentru asta! Ha ha ha

Este placut sa imi pot marturisi recunostinta sub acesta forma fata de voi, cei care ati fost alaturi de mine de la inceput…

Si oricat de mult imi place independenta trebuie sa recunosc ca fara voi nu as fi ajuns aici… astazi.

Va multumesc si ma inclin, a voastra, Mariuca.

Lasă un răspuns

